Sabtu, 4 September 2010

Baru beli baju raya

Asalamualaikum dan salam sejahtera.Semalam aku pergi Jaya Jusco untuk beli baju raya korang jangan ingat aku beli baju melayu pulak?tapi aku beli baju yang colourful seperti Kiko dan Levi's.Baju raya harga semua mahal-mahal ingat murah-murah jee tapi cekik darah.

Harga dia lebih kurang RM50 hengget atau RM80 hengget macam tuu laa.Korang ingat ade duit ke nak beli baju mahal-mahal huh!?Tapi aku simpati kat bapak aku sebab dia menyara keluarga pastu beli makanan bazar lebih kureng RM10 hengget lebih setiap hari belanja.Aku dah cakap dekat bapak aku kalau nak beli bazar pun selang hari laa kalau tak bengrap laa kite kn?

Ade baju yang lagi murah tapi design dia macam entah pape jee.Design dye macam hiphop dan stylish ade yang lawa ade yang buruk hodoh laa kiranya!Tapi kakak aku nak beli kat sogo sebab tuu laa dia tak beli ape-ape kat Jaya Jusco.Hari niy aku rase kiteowang pergi sogo sebab nak beli baju kakak aku.Semalam nak pergi tapi jam kereta banyak.Aku rase  kalau korang nak shoping naik train jee.Nanti korang kenala tahan panas hehehe....

0 ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts with Thumbnails